جدیدترین

حضور حمیدصفت در یک مجموعه پرحاشیه شد

حمید صفت ترانه‌سرا و خوانندۀ رپ ایرانی است که تجربۀ بازی در یک مجموعه به نام «طلاق» را دارد که اتفاقاً در آن یکی از نقش‌های اصلی است. این مجموعه را ابوالقاسم طالبی ساخته و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که ریاست سازمان موافق حضور حمید صفت در این مجموعه نیست.

چهره‌ها 24– مجموعۀ «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی بعد از گذشت پنج سال از شروع ساختش تمام نشده، رها شد و شنیده ها حاکی از آن است که حضور حمید صفت؛ رپر و خواننده در این مجموعه دردساز شده است.

به گزارش رکنا یکی از مجموعه‌هایی که در کارنامه سریال‌سازی به شکل نیمه کاره رها شده؛ مجموعۀ «طلاق» ابوالقاسم طالبی است، مجموعه‌ای که تصویربرداری اش از سال 98 آغاز شد؛ به خاطر شیوع کرونا چند باری متوقف شد. اما در نهایت این مجموعه تولیدش را ادامه داد. اما این پایان این قصه نبود.
حمید صفت خواننده و ترانه‌سرای موسیقی رپ در یکی از نقش‌های اصلی مجموعه تلویزیونی با نام موقت «طلاق» به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی بازی کرد. شنیده ها حاکی از آن است که حضور این خواننده باعث شده که ریاست سازمان چندان موافق حضور این خواننده در مجموعه نباشد و تولید این مجموعهاز یک سو به خاطر حمید صفت و از سوی دیگر بعد از سرقت آکسسوار و وسایل فیلمبرداری ادامه نیافت.

سرقت از سازندگان طلاق

نیمه اول سال 1400 اعلام شد که 80 درصد تصویربرداری این مجموعه به پایان رسیده است. در مرحلۀ دوم مجموعه هم برخی از بازیگران تغییر کردند. زمان همان سال و زمانی که اعلام شد تصویربرداری مجموعه رو به اتمام است؛ سارقان به سینه‌موبیل و آکسسوار این مجموعه تلویزیونی، حمله کردند و به گفته سازندگان این سرقت باعث شد که عوامل این مجموعه را با خسارت عجیب و غریبی روبرو کردند. پیگیری‌ها نشان می‌داد؛ این تجهیزات در یک کامیون فوتون در منطقه فلاح تهران، میدان بهاران، خیابان بهاران جنوبی سرقت شده است.

اظهارات طالبی در برنامۀ هفت

سال 1401 بود که طالبی در برنامۀ تلویزیونی هفت درباره پروسه تولید این سریال توضیح داد:« مراحل ساخت مجموعه مجموعاً 47 ماه به طول انجامید، قرار بر ساخت آن در 17 ماه بود اما 47 ماه طول کشید. این مجموعه که پیش تر «هفت سر اژدها» نام داشت. به گفته طالبی یک مرتبه تدوین شده و 75 قسمت از آن به دست آمد، پس از آن تدوینگر کار عوض شد و در حال حاضر نیز در حال تدوین مجدد کار هستیم. نمی‌دانیم چند قسمت خواهد شد اما حتماً 75 قسمت نیست.» این کارگردان عنوان کرده بودکه بعد از پایان مجموعه روی آنتن می رود اما با گذشت یک سال از صحبت های این کارگردان دربارۀ مجموعه؛ نه خبری از پایان مجموعه است و نه خبری از پخش آن در رسانۀ ملی. شاید سرنوشت «طلاق» همانند «رعد و برق» بهروز افخمی باشد. مجموعه که مشخص نیست چرا دیگر ادامه آن ساخته نشد و چرا به آنتن نرسیده است. هر چند برخی از مدیران سازمان در نشست هایی نام مجموعه در میان مجموعه های در حال تولید سیما را عنوان می کردند. این سریال برخلاف نامی که دارد دربارۀ مسائل اجتماعی- اقتصادی بوده و درباره اختلاس و طالبی به مسائل اقتصادی ورود پیدا کرده است.از دیگر بازیگران این مجموعه می توان به مجید واشقانی، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، شهرام عبدلی، سروش طاهری، قطب‌الدین صادقی اشاره کرد و تولید این سریال که جز آثار الف محسوب می شود در زمان علی عسگری؛ رئیس قبلی سازمان کلید خورده بود. با این حال جبلی با آمدن به سازمان از پشت صحنه اینمجموعه نیز دیدن کرده بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا