ویکی چهره

با مرتضی امینی تبار بازیگر نقش میثم در زخم کاری آشنا شوید

مرتضی امینی تبار که این روزها بدر سریال زخم کاری خوش درخشیده در سال 1378 در قم متولد شده است. او تحصیلکرده رشته بازیگری می باشد که هنر را با تئاتر دانشجویی شروع کرد.

چهره ها24 – پدر و مادر مرتضی امینی تبار از اقوام تاجیک می باشند که در سال 1375 به ایران مهاجرت کرده اند و در شهر قم ساکن شده اند. مرتضی امینی تبار دارای یک خواهر به نام لیلا می باشد.

تبار افغانی

مرتضی امینی تبار بازیگر زخم کاری اصالتا افغانی است، او در ایران به دنیا آمده و تا کنون سه بار و برای مدت کوتاهی به افغانستان سفر کرده است.

ازدواج

مرتضی امینی تبار ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد می باشد.

فعالیت هنری

مرتضی امینی تبار از دوران نوجوانی به بازیگری و مجریگری علاقه داشت، او در 15 سالگی به عنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان مشغول شد. او از 17 سالگی تئاتر را به صورت حرفه ای شروع کرد و بعد از یکسال با قبولی در رشته بازیگری به دانشگاه تهران رفت و در آنجا به تحصیل پرداخت. امینی تبار با نمایش راز بقا به کار گردانی صالح علوی زاده به صورت حرفه ای بر روی صحنه رفت، او در نمایش بی مکان به کارگردانی لعبت شعار و نمایش چهلم امیر پیشوایی و مشاهیر افشین واعظی نیز بازی کرده است.

اوج شهرت 

مرتضی امینی تبار با بازی در سریال زخم کاری که اولین تجربه بازیگری او می باشد در نقش پسری عاشق پیشه به نام میثم به اوج شهرت رسید.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا