جدیدترینویکی چهره

آیا ازدواج ارمیا قاسمی و خواهر الناز شاکردوست حقیقت دارد؟

ارمیا قاسمی بازیگر جوان و خوش چهره این روزهای سینمای ایران است که البته در صنعت مدلینگ نیز فعالیت می کند. از فیلم هایی که او در آن ها ایفای نقش کرده است می توان آسپرین و آمستردام را نام برد.

چهره ها24 – ارمیا قاسمی بازیگر و مدلینگ ایرانی متولد 25 مهر ماه 1368 در تهران است. او در رشته بازیگری تحصیل کرده است، اما پیش از آن دانشجوی انصرافی رشته عمران دانشگاه سراسری ساری بوده است. 

بیوگرافی

ارمیا قاسمی عضو یک خانواده چهار نفره است و یک برادر بزرگتر به نام ایلیا دارد. پدر او اهل شهر تهران است، اما مادرش اصل اهل کرمانشاه بوده و از کلهرها می باشد که در سال ۱۳۹۵ به دلیل یک بیماری درگذشت.

هیچ اطلاعات تایید شده ای درباره همسر ارمیا قاسمی و عکس او در فضای مجازی موجود نیست و اینطور که پیداست، ارمیا قاسمی مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

ارمیا قاسمی کیست

شروع بازیگری

فعالیت ارمیا قاسمی در دنیای بازیگری با شرکت در سریال “عین شین قاف” به کارگردانی قاسم جعفری و در سن ۲۳ سالگی آغاز شد. اما وی با بازی در سریال “کوبار” به نقش معلم در سال ۱۳۹۶ به شهرت رسید. علاوه بر بازیگری، ارمیا قاسمی از سن ۲۲ سالگی به صورت حرفه‌ای در صنعت مدلینگ نیز فعالیت می‌کند.

ارمیا قاسمی و الیکا شاکردوست

مدتی قبل شایعه‌ای راجع به ارتباط ارمیا قاسمی با الیکا شاکردوست، خواهر الناز شاکردوست منتشر شده بود که ارمیا در پاسخ، تمام شایعات را رد کرده و گفت که چندین بار در کارهای طراحی لباس با هم همکاری داشته‌اند و بس.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا